Mevlana Öğretmenevi
MEVLANA ÖĞRETMENEVİNE HOŞGELDİNİZ

Konaklama ve Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1 / TARAFLAR:

1.1.İşbu sözleşme bir tarafta Akabe Mh. Alaaddin Kap.Cd. Şehit Mehmet Gökhan Sk. No:63 Karatay / KONYA adresinde yerleşik, 0 332 355 24 46 telefon numarası sahip Mevlana Öğretmenevi ve ASO ile diğer bir tarafta sistemi kullanarak rezervasyon yapan, tüm kişisel bilgilerini girmek ve onaylamak suretiyle aşağıdaki şartları peşinen kabul eden, ismi ve bilgisayar IP no.su rezervasyon formunda TC numarası bulunan müşteri / kullanıcı ile (bundan böyle müşteri olarak anılacaktır) arasında vuku bulmuştur.

MADDE 2 / KONU:

2.1.İşbu sözleşme Müşterinin otel vasıtası ile aşağıda açıklanan koşullar çerçevesinde hizmet alımı çerçevesindeki rezervasyonunu içerir. Sözleşme bedelinde fiyat artışı olması halinde, ilave olarak aradaki fark tüketiciden talep edilmeyeceği gibi, tesis tarafından aksiyon olarak adlandırılan indirimlerin de tüketiciye iadesi söz konusu değildir.

MADDE 3 / SÖZLEŞME BEDELİ VE ÖDEME:

3.1. Sözleşme bedeline KDV dahildir.

3.2. Sistemde otel geceleme fiyatları ve diğer ekstralar TL olup vergiler dahildir.

3.3. Sözleşme bedeline, rezervasyonda belirtilen tüm hizmetler dahildir. Belirtilmemiş hizmetler ve otelde alınacak ekstra ürün ve hizmetler ayrı ücrete tabidir. Bu ekstralar hizmetin gerçekleştiği anda ödenir.

3.4 Yurt dışından çağrı merkezi veya inter aracılığı ile rezervasyon yapan müşteriler rezervasyonlarını döviz bazında öderler. Faturaları, konaklama gerçekleşeceği gün TCM bankası döviz satış kurundan TL karşılığı döviz olarak tanzim olur.

3.5. İnternetten veya çağrı merkezinden yapılan rezervasyonlarda onay-fatura teslimatı Mevlana Öğretmenevi ve ASO tarafından aşağıdaki şekilde yapılmaktadır:

3.6. Anında Rezervasyon Teyidi ve Ödeme Makbuzu: Rezervasyon onayı ve ödeme makbuzu sistemin son aşamasında bilgisayardan yazdırmak suretiyle müşteri tarafından alınabilecek ve aynı zamanda müşteri tarafından verilen e-mail adresine gönderilecektir. Fatura müşteri talep ettiği taktir de konaklamanın gerçekleşeceği gün E fatura veya E arşiv olarak alınabilecektir.

3.7. Yapılması gereken iadelerde, rezervasyon için kullanılan kredi kartına veya müşteri banka hesabına 30 gün içeresinde ödeme yapılır.

MADDE 4 / UYGULAMA:

4.1. Otel yöneticisinden yazılı izin alınmadıkça kokan, akan, yanıcı, veya patlayıcı vasıfları olan veya çevresine rahatsızlık veren eşyalar ile kesici, delici ve ateşli silahların tesislere sokulması yasaktır.

4.2. Otele giriş saati tüm müşteriler için 14:00 dür. Saat 14:00 den önce giriş yapıldığı taktirde müşteri resepsiyonda odasının hazırlanmasını bekleyebilir. Otele giriş saati farketmeksizin Otelden çıkış saati en geç 10:00 dir.

4.3. Müşteri konaklama sırasında otelde bulunan demirbaşlara veya ortak alanlardaki demirbaşlara verdiği zararlardan ve dolayısıyla zararların gideriminden sorumlu olduğu peşinen kabul etmiştir.

MADDE 5 / SÜRE VE FESİH:

5.1. Müşteri rezervasyon yaptığı tarihler arasında konaklama yapacaktır. Müşteri konaklama süresini uzatmak isterse, çıkış tarihinden en geç 1 gün evvel talebini otele yapar. Otelin uygun odası mevcut ise, müşteri güncel fiyatlardan ödemesini yaptıktan sonra konaklama süresi uzatılır. Aksi takdirde müşteri, oteli rezervasyon yaptığı tarihin sonunda, saat 10:00 da terk etmek durumundadır.

5.2.Yapılan rezervasyonlar müşteri tarafından Mevlana Öğretmenevi ve ASO sistemi kullanılarak veya müşteri tarafından telefon yolu ile konaklama tarihinden 5 gün öncesine kadar iptal edilebilir. İptal işlemi sadece müşteriye sistem tarafından daha önce rezervasyon aşamasında verilen özel bir rezervasyon / voucher numarası ve şahsi bilgilerin doğru girilmesi ile gerçekleştirilebilir. Bu numara müşteriye ona özel olarak tayin edilmektedir ve müşteri güvenliği açısından sadece müşteri bilgisi için verilmektedir. Bu numara ile rezervasyon iptali sisteme girilerek yapılabileceğinden bu numaranın gizliliği ve saklanması müşterinin sorumluluğundadır. Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenevi ve A.S.O. Yönetmeliği Madde 9/4-b Konaklama tarihinden 5 gün öncesine kadar konaklama rezervasyonlarını iptal ettirenlere peşin yatırdıkları ücretin tamamı iade edilir. Rezervasyonlarını konaklama tarihine 5 günden daha az süre kalınan dönem içinde iptal ettirenlere ise peşin yatırdıkları ücret % 20 kesinti yapılmak suretiyle iade edilir.

MADDE 6 / MÜCBİR SEBEPLER:

6.1. İşbu sözleşmede belirtilen Otel rezervasyonu tarihleri arasında, başlangıcında veya öncesinde meydana gelebilecek doğa afetler, toplumsal olaylar, uluslararası ilişkiler, teknik arızalar, grev ve protesto gibi sebeplerle otelin hizmetinin eksik olması veya hizmet verememesi durumlarından tesis sorumlu tutulamaz.

MADDE / 7 DİĞER HÜKÜMLER:

7.1 İşbu sözleşme, münhasıran otel rezervasyonuna ilişkin olup tesis müşterinin kesin rezervasyon talebini alarak bu sözleşmeyi imzasını müteakip, bünyesi nezdinde müşterinin kesin rezervasyonunu gerçekleştirerek rezervasyon teyidini vermekle, sözleşme mükellefiyetini yerine getirmiş olur. Tesis ile ilgili herhangi bir problemin mevcudiyetinde, müşteri, konaklamada doğacak evsaf değişiklikleri veya eksiklikleri hususunda, yalnızca konaklama tesisi işletmecisine müracaat edeceğini, kabul ve taahhüt eder.

7.2. Müşteri konaklama esnasında herhangi bir durumdan dolayı şikayetçi olması halinde, hizmeti kısmen veya sonuna kadar kullanması durumunda, herhangi bir tazminat veya bedel iadesi talep etmemeyi kabul eder.

7.3 Müşterinin şikayetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak yetkiliye bildirmesi iyi niyetli müşterinin özen borcudur. Müşteri şikayetçi olduğu halde hizmeti tesis yetkililerine bildirmeden sonuna kadar kullanması, şikayet konuları ile ilgili ikame hizmet ve bedel iadesi gibi haklarını ortadan kaldırır.

7.4. Müşteri otel hakkında her türlü bilgiyi internet sitesinden ( www.mevlanaogretmenevi.com) ve telefonla aldıktan sonra bu sözleşmeyi okuyarak imzaladığını kabul eder. Otelde aldığı hizmet eksikliği ve ayıplı maldan dolayı doğacak şikayetlerinde kendisine sunulmuş bilgiler temel oluşturacaktır.

7.5. Müşteri bu otel rezervasyonu sözleşmesini, her hangi bir sebepten dolayı imzalayamamış olsa dahi bu sözleşme şartlarını, internet sitesi, ilanlar, veya belirttiği mail adresine yollanan e-posta ile öğrenmiş olup, sözleşme hükümlerini kabul etmiş sayılır.

7.6. Sözleşmenin tüketicide kalan kopyası ile otelde kalan kopyası arasında çelişki olursa otelde kalan kopya kayıtları esas alınacaktır. Taraflar arasında her türlü e-posta, faks mesajlaşmaları kat'i delil niteliğinde sayılacak olup, kurum kayıtları esas teşkil edecektir. Taraflar bildirdikleri adreslerinin ve telefonlarının her türlü iletişim ve tebliğe yarar adresleri ve telefonları olduğunu kabul etmiş olup, bu adres ve telefonlarda herhangi bir değişikliğin diğer tarafa yazılı bildirimi yapılmadığı müddetçe, bildirilen adres ve telefonlara yapılacak her türlü tebliğ ve bildirimlerin kendilerine yapılmış olacağını kabul beyan ederler.

7.7. Müşteri dilerse konaklama hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masrafları ile her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını için sigorta yaptırabilir.

7.8. Tesise girişte kimlik ve yaş kontrolü yapılmaktadır. Yanlış veya eksik beyan halindeki bildirimlerden dolayı arada fark doğar ise otele giriş anında otel tarafından tahsil edilir.

7.9.Aynı odada konaklamak isteyen erkek ve bayan müşterilerden evli olduklarını ispat edecekleri belgeyi kurumuza ibraz etme zorunlulukları vardır. Evlilik durumlarını ibraz edemeyenlerin rezervasyon iptalleri söz konusu olacak ve kurumdan ücret iadesi talep edemeyeceklerdir.

7.10. Paylaşımlı oda tercihi yapan müşteriler cinsiyet beyanını doğru vermekle yükümlüdürler. Giriş işlemlerinde beyanlarının tersi bir durum söz konusu olduğunda rezervasyonları kurum tarafından iptal edilecek ve müşteri kurumdan herhangi bir iade ücret talebinde bulunamayacaktır. Kurumumuzda 01.01.2023 tarihinden itibaren paylaşımlı oda uygulaması kaldırılmıştır. Aile olduğunu beyan etmek koşulu ile 2,3 ve 4 kişilik odalarımızda konaklayabilirler.

7.11. Müşteri ile otel arasında doğabilecek uyuşmazlıklarda müşterinin Tüketici Mahkemesi' ne veya Tüketici Hakem Heyeti' ne başvuru yolu açıktır. Buraya başvurmadan evvel şikayetini yazılı olarak otelin müşteri hizmetlerine kayıtlı yollaması ve otele 14 iş günü cevap süresi vermesi uyuşmazlıkların giderilmesinde iyi niyet göstergesi olarak kabul edilir.

7.12. Müşteri rezervasyon işlemleri sırasında vermiş olduğu bilgilerin doğrulu konusunda sorumludur.

7.13.Müşteri kurum kurallarına uymakla yükümlüdür. Aksi takdirde herhangi bir ücret iadesi yapılmadan kurum müdürü tarafından konaklamaları sonlandırılacaktır.

MADDE 8 / TAHSİLAT:

8.1.Bu belge ile Mevlana Öğretmenevi ve ASO 'ya yukarıda numarası yazılı olan kredi kartımla rezervasyon bedelini tahsil etme yetkisi veriyorum. Borcumun kredi kartı hesabımdan tahsil edilememesi halinde kredi kartı faiz oranı üzerinden vade farkı ile ödemeyi kabul ve taahhüt eder, adımıza düzenlenmiş 3 sayfa olan toplam 8 maddelik bu sözleşmeyi okuyup, anlayıp, kabul ederek birer nüshalarını imzalayıp teslim aldım. Lütfen bu sözleşmeyi imzaladıktan sonra sözleşme info@mevlanaogretmenevi.com.tr mailine gönderiniz.